Könyvek:

  • To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers, (társszerző) KRE PK, 2024. 157 p. (ISBN 978-615-6637-24-6, https://doi.org/10.5281/zenodo.12634157)

  • Pedagóguskép-pedagógusképzés. A református pedagógusképzés a pálya- és hivatásszociológiai folyamat horizontján, (társszerző) KRE PK, 2023. 157 p. (ISBN 978-615-6637-07-9, https://doi.org/10.5281/zenodo.10022961)
  • Miért (nem) leszek pedagógus? , L'Harmattan-KRE, 2021. 188 p. (ISBN
    978-963-4148-65-4)
  • Dekameron 2020 Magyarország - irodalmi antológia (társszerző), Forza KE-FA Bt., 2020. 200 p. (ISBN 978-615-0082-14-1)
  • Érték, rend, értékrend: A keresztyén pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások, valamint azok kodifikációs problémái, Budapest: Patrocinium Kiadó, 2018. 310 p. (ISBN:978-963-413-203-5)
  • A vezetői szerep: Hatékony vezetés 1. (egyetemi jegyzet), Budapest: Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018. 36 p. (ISBN:978-615-5057-97-7)
  • A vezetői szerep: Hatékony vezetés 1. (tréneri kézikönyv), Budapest: Nemzeti Közszolgálati Egyetem, 2018. 33 p.
  • A reformáció tanítása - a tanítás reformációja: Megújuló szakmai szolgáltatás a református köznevelésben (Dr. Jakab-Szászi Andreával és Moncz Anikóval), Budapest: Református Pedagógiai Intézet, 2016. 116 p.
  • Útmutató a pedagógusok minősítési rendszerében a Pedagógus I. és Pedagógus II. fokozatba lépéshez: Az emberi erőforrások minisztere által 2013. november 19-én elfogadott általános tájékoztató anyag harmadik, javított változata.(társszerző), Budapest: Oktatási Hivatal, (2015)
  • Hogy az iskola mindannyiunké legyen: szemelvények a Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola projektpedagógiai munkásságából (alkotószerkesztő), Budapest: Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola, 2009. 132 p.
  • Józsefváros közoktatása: az alapfokú oktatás története 1777-től 1994-ig (Győrfi Bernadettel), Budapest: Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, 2006. 103 p., (ISBN:963-9315-97-4)
  • Pedagógiai kaleidoszkóp: előadások a Budapesti Pedagógusok Szakmai Szervezete konferenciáiról (alkotószerkesztő Ligeti Csáknéval, Medgyes Sándornéval), Budapest: Budapesti Pedagógusok Szakmai Szervezete, 2005. (ISBN:963-218-492-0)
  • Kihívások és válaszok az általános iskolában (alkotószerkesztő), Budapest: Ikerhold Kiadó, 2004. 85 p. (ISBN:963-9312-90-8)
  • Vár a Vajda: ünnepi képes könyv (alkotószerkesztő), Budapest: Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola, 2004. 88 p.
  • Kotsis Iván (Tudós tanárok - tanár tudósok sorozat), Budapest: Országos Pedagógiai Könyvtár és Múzeum, 2003. 135 p. (ISBN:963-9315-64-8)
  • Vajda csak egy van: jubileumi évkönyv 1924-1999. (alkotószerkesztő Körmendy Károllyal), Budapest: Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola, 1999., (ISBN:963-00-3337-2)

Könyvrészletek, konferenciakiadványban megjelent absztraktok:

  • Professional and career motivation in the teaching profession, In: Szontagh, P. I., Tolnai, Á., Váradi, F., & Váradi-Kusztos, G.: To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers, KRE PK, Nagykőrös, 2024., pp. 5-46. (ISBN 978-615-6637-24-6, https://doi.org/10.5281/zenodo.12634157)
  • Vocational, Career-motivation and Role-perception of kindergarten-educator trainees, In: Szontagh, P. I., Tolnai, Á., Váradi, F., & Váradi-Kusztos, G.: To become a teacher. The Role of Reformed Church teacher training in the development of the sociological processes of vocational careers, KRE PK, Nagykőrös, 2024., pp. 98-131. (ISBN 978-615-6637-24-6, https://doi.org/10.5281/zenodo.12634157) 
  • Value-driven Leadership Training for the Development of Reformed Public Education, In: Proceedings of the 7th World Conference on Research in Teaching and Education, München 2024. (ISBN: 978-609-485-556-6)
  • A döntés küszöbén - óvodapedagógus hallgatók pályaszocializációja, In: Podlovics É., Erdei R. & Kissné Gombos K. (szerk.): Megküzdés, fejlődés, nevelés, . Tokaj-Hegyalja Egyetem, Sárospatak, 2023. pp. 109-118. (ISBN: 978-615-6482-14-3)
  • A hivatás- és pályamotiváció a pedagóguspályán, In: Szontagh, P. I., Tolnai, Á., Váradi, F., & Váradi-Kusztos, G.: Pedagóguskép-pedagógusképzés. A református pedagógusképzés eredményei a pálya- és hivatásszociológiai folyamat horizontján. Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar, 2023. pp.11-41. (ISBN 978-615-6637-07-9, https://doi.org/10.5281/zenodo.10022961)
  • Óvodapedagógus-hallgatók hivatás- és pályamotivációja, szerepfelfogása, In: Szontagh, P. I., Tolnai, Á., Váradi, F., & Váradi-Kusztos, G.: Pedagóguskép-pedagógusképzés. A református pedagógusképzés eredményei a pálya- és hivatásszociológiai folyamat horizontján. Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar, 2023. pp. 81-104. (ISBN 978-615-6637-07-9, https://doi.org/10.5281/zenodo.10022961)
  • Before decision: career motivations of teacher candidates, In: IRC 2023 XVII. International Research Conference proceedings, Riga, Latvia, 2023. p.46 (ISSN: 1307-6892)
  • Óvodapedagógus jelöltek szerepfelfogása és hivatásmotivációja, In: K. Kéri, K. Józsa, K. Kanczné Nagy. A. Tóth-Bakos, D. Borbélyová, T. Mészáros (eds.): 14th International Conference of J. Selye University. Pedagogical Section. Conference Proceedings, J. Selye University, Komárno, Slovakia, 2023. pp.197-206. (ISBN: 978-80-8122-447-8)
  • A református köznevelés intézményei és a református pedagógusképzés kapcsolata In: Tolnai, Ágnes (szerk.) Gyakorlati felkészítés, pálya- és hivatásszocializáció a református pedagógusképzésben, Nagykőrös, Magyarország : Károli Gáspár Református Egyetem, Pedagógiai Kar (2023) pp. 1-2. (ISBN: 978-615-5961-98-4)
  • Hivatás- és pályamotiváció a KRE PK végzős óvodapedagógusai körében, In: Furkó, Péter (szerk.):Studia Caroliensia 2021 Tudomány és harmadik misszió: a keresztyén tudós társadalmi szerepvállalása, Károli Gáspár Református Egyetem - L'Harmattan Kiadó, Budapest, 2022 pp. 15-29. (ISBN:978-963-414-895-1)
  • The Ethics of Christian Pedagogy In: Zoran Matevski ; Ivana Dragovic ; Viktorija Petrovska (szerk.) Relationship between religion and globalization: Religious particularism vs. Religous universalism, Faculty of Philosophy, Ss. Cyril and Methodius University, Skopje, 2022. pp 55. (ISBN: 978-608-238-212-8)
  • A döntés küszöbén. Óvodapedagógus hallgatók pályaszocializációja In: Podlovics, Éva Lívia (szerk.) Iskola a határon III. konferencia szekcióelőadásainak absztraktjai : Megküzdés, fejlődés, nevelés, Tokaj-Hegyalja Egyetem, Sárospatak, 2022, p. 28 , 1 p. (ISBN 978-615-01-4785-7)
  • Development of specialized continuation trainings using the tools of mixed training modes In: K. Kéri, D. Borbélyová, Š. Gubo. (eds.): 13th International Conference of J. Selye University. Sections of Pedagogy and Informatics. Conference Proceedings, J. Selye University, Komarno, 2021, pp. 161-170. (ISBN: 978-80-8122-413-3)
  • Gondolatok a keresztyén pedagógia elméletéről és gyakorlatáról, In: Fehér Ágota - Mészáros László (szerk.): "...megtisztítja azt, hogy több gyülölcsöt hozzon", VIII. Keresztény Neveléstudományi Konferencia, Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, 2022., pp.209-218. (ISBN: 978-963-7306-73-0)
  • Student teachers' motivations for the profession and career advancements in the Carpathian Basin In: Proceedings of The 4th World Conference on Research in Teaching and Education, Prague, 2022
  • Kárpát-medencei pedagógusjelöltek hivatás- és pályamotivációja In: Fodor Richárd; Karainé Gombocz Orsolya (szerk.): Pedagógiai változások - a változás pedagógiája III. Budapest, Magyarország : Szaktudás Kiadó Ház, 2021. pp. 367-374. (ISBN 978-963-575-040-5)
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei pedagógusjelöltek körében In: Podráczky Judit (szerk.): 14. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia - Program és absztraktok, Kaposvár, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet, 2021. p. 118. (ISBN978-963-269-962-2)
  • Hivatás, pálya, motiváció: Pálya- és hivatásmotivációk a KRE TFK óvodapedagógus hallgatói körében In: Furkó, Péter; Szathmári, Éva (szerk.) Tudomány, küldetés, társadalmi szerepvállalás. Studia Caroliensia - A Károli Gáspár Református Egyetem 2020-as évkönyve. Budapest, Károli Gáspár Református Egyetem, L'Harmattan Kiadó, 2021. pp. 35-47.
  • Megújuló pedagógiai-szakmai szolgáltatás a digitális, tanórán kívüli munkrend támogatásában, In: Németh András, Orsovics Yvette, Csehiová, Agáta és Tóth-Bakos Anita (szerk.): 12th International Conference of J. Selye University. Pedagogical Sections. Conference Proceedings, J. Selye University, Komárno, 2020., pp.127-136. (ISBN 978-80-8122-373-0)
  • A pedagógusképzés mint értelmiségképzés, In: Furkó Péter és Szathmári Éva (szerk.): Népszerű tudomány, tudománynépszerűsítés. Studia Caroliensia. A Károli Gáspár Református Egyetem 2019-es évkönyve. Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó, 2020. pp. 247-256.
  • Quality- and ethical expectations towards Christian educators and their codification problems, In: Igor, Z Zagar; Ana, Mlekuz (szerk.): Raziskovanje v vzgoji in izobrazevanju: Mednarodni vidiki vzgoje in izobrazevanja (4th Scientific Conference "Research in Education and Training"), Ljubljana, Szlovénia : Pedagoški inštitut, (2019) pp. 79-80. , (ISBN: 978-961-270-310-3)
  • Pedagógusjelöltek által vallott és követett etikai értékek, In: Berghauer-Olasz Emőke, Gávriljuk Ilona, Hutterer Éva és Pallay Katalin (szerk.): A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében, RIK-U Kft., Ungvár, 2019., pp. 419-428. (ISBN 978-617-7692-33-0)
  • Etika tantárgy-pedagógiai kurzus a Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Karán, In: Ollé János (szerk.): V. Tanárképzés Napja Konferencia - Kortárs pedagógiai szakirodalom, Veszprém, Pannon Egyetem Modern Filológiai és Társadalomtudományi Kar, 2019., p. 34. (ISBN 978-963-396-122-3 )
  • Keresztyén pedagógus - itt és most In: de Muynck, Bram; Vermeulen, Henk; Kunz, Bram; Ábrám, Tibor; Szontagh, Pál: A keresztyén pedagógia esszenciája : Rövid áttekintés, Budapest, Magyarországi Református Egyház Református Tananyagfejlesztő Csoport, 2019., pp. 91-95. (ISBN: 9786155834035)
  • Lehetetlen küldetés (?), avagy etika tantárgy-pedagógiai kurzus indítása a Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Karán, In: Bukor József, Kanczné Nagy Katalin és Tóth-Bakos Anita: A Selye János Egyetem 2018-as X. Nemzetközi Konferenciájának tanulmánykötete - tantárgypedagógiai szekció, Selye János Egyetem, Komárno, 2018., pp. 92-98. (ISBN 978-80-8122-252-8)
  • Keresztyén pedagógia, keresztyén pedagógus In: László Emőke (szerk.) A szolgálat ékessége: Tanulmányok Fruttus István Levente hetvenedik születésnapja alkalmából, Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó, 2018. pp. 177-186.(ISBN:978-963-414-453-3)
  • (Tü)körkép: avagy mit várunk el és mit teszünk pedagógusként a kényes etikai szituációkban? (Bánné Mészáros Anikóval), In: Sepsi Enikő, Szathmári Éva (szerk.): Értelmiség, felelősség, protestantizmus: Studia Caroliensia. A Károli Gáspár Református Egyetem 2017-es évkönyve, Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó, 2018. pp. 46-63.
  • Etikai elvárások, erkölcsi ítéletek: Vázlatos beszámoló egy pedagógusetikai kutatásról, In: Fehér Ágota, Mészáros László (szerk.): "...et vocavit vocatione sua sancta": A pedagógiai hivatás a keresztény nevelésben, Vác: Apor Vilmos Katolikus Főiskola, 2017. pp. 439-466. (ISBN:9789637306563)
  • A keresztyén pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások: A hivatásetika keresztyén aspektusa, In: Fehér Ágota, Mészáros László (szerk.): ."..et vocavit vocatione sua sancta": A pedagógiai hivatás a keresztény nevelésben, Vác: Apor Vilmos Katolikus Főiskola, 2017. p. 46. p. (ISBN:9789637306563)
  • A protestáns hivatásfelfogás megjelenése a pedagógiában, In: Sepsi Enikő, Deres Kornélia, Homicskó Árpád Olivér (szerk.): Folyamatos megújulás: Reformáció(k) tegnap és ma: A Károli Gáspár Református Egyetem 2016-os évkönyve, Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó, 2017. pp. 253-265.
  • Gondolatok a pedagógus etika szabályozásával kapcsolatban, In: Erdélyi Erzsébet, Szabó Attila (szerk.): Az üzenetjét, azt kell megbecsülni: Tanulmányok Barabás László hetvenedik születésnapja alkalmából, Budapest: Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó, 2017. pp. 199-221. (ISBN:978-963-414-329-1)
  • Kiegészítő szempontok az egyházi fenntartású köznevelési intézményekben folytatott szakértői tevékenységhez, In: Bella Tibor, Bogáthné Erdődi Judit, Hámori Veronika, Kotschy Beáta, Móri Árpádné, Nahalka István, Szontagh Pál, Szőke-Milinte Enikő, Wölfling Zsuzsanna: Módszertani segédlet pedagógusminősítési szakértők számára 2. füzet (2016), pp. 40-43.
  • Tájékoztató az intézményvezetői portfólió készítéséhez, A-B változat (Bella Tiborral és Móri Árpádnéval), Budapest: Oktatási Hivatal, (2014.)
  • Helyreállító szemlélet és integrált nevelés (Soponyai Dórával), In: Klein Sándor, Soponyai Dóra (szerk.): A tanulás szabadsága Magyarországon: Alternatív pedagógiai irányzatok, iskolák, tanárok, tantárgyak. Budapest: Edge 2000 Kiadó, 2011. pp. 343-350. (ISBN:97 89 639760158)
  • Adventtől karácsonyig (Györgyné Szabó Ildikóval, Szabóné Szél Juliannával, Takács Leonórával), In: Torgyik Judit (szerk.): Minden nap ünnep: Multikulturális gyakorlatok itthon, Budapest: Educatio, 2008. pp. 9-24.
  • Utca helyett iskola, In: Tóbiás László (szerk.): MindenGyerek Konferencia 2007., Budapest: Gyerekparadicsom Alapítvány, 2007. p. 12. (ISBN:978 963 06 3841 8)
  • Gondolatok napjaink iskolai kihívásairól a gyakorló pedagógus szemével, In: Ekler Andrea, Rosonczy Ildikó (szerk.): Az év esszéi 2006., Budapest: Magyar Napló KIadó, 2006. (ISBN: 963 960 32 87)
  • Hölgyek egykor és ma, in: A.Jászó Anna-L. Aczél Petra (szerk.): A modern retorikai bizonyítás, Budapest: Trezor Kiadó, 2003.

Folyóiratcikkek:

  • The Ethics of Christian Pedagogy, RELIGIOUS DIALOGUE AND COOPERATION 2022 : 3 pp. 120-128. , 9 p. (2022)
  • A protestáns hivatástudat megjelenése a pedagógusjelöltek hivatásmotivációjában, COLLEGIUM DOCTORUM: MAGYAR REFORMÁTUS TEOLÓGIA 18 : 2 pp. 339-352. , 14 p. (2022)
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei óvodapedagógus- és tanítójelöltek körében, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 20 : 1-2 pp. 41-49. , 9 p. (2022)
  • Teacher Candidates' Motivations for the Profession and Career Advancements in the Carpathian Basin, INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION PADAGOGIES 3:2 pp. 24-33. (2022)
  • Motivations for the Profession and Career Advancements among Teacher Candidates in the Carpathian Countries, INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITY IN EDUCATION 6:1 pp. 1-11. (2022)
  • A pedagógus szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés fejlesztése a kombinált képzésfejlesztés eszközeivel (Tolnai Ágnessel) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 71:(7-8) pp. 50-62. (2021)
  • Hivatás- és pályamotiváció a Kárpát-medencei magyar tanítójelöltek körében MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 19 : 1 pp. 3-16. (2021)
  • Hivatás- és pályamotiváció a világi és egyházi fenntartású felsőoktatási intézmények pedagógushallgatóinak összehasonlításában, MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 2021 : 2., pp. 36-45.
  • Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31 : 1 pp. 26-44. (2021)
  • Pedagógusjelöltek hivatás- és pályamotivációja, kutatás a képzés különböző állomásain, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 19(47) : 3-4 pp. 29-57. , 29 p. (2020)
  • Tanítás, tanulás, tanulság - pedagógiai-szakmai szolgáltatás a virtuális térben, MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 2020:(3) pp. 79-89.
  • Szolgáló vezetés a keresztyén iskolában, MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS:: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 2019:(1) pp. 13-24.
  • Erkölcs, jog, hivatásetika, pedagógusetika - protestáns kitekintéssel, MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 2017:(1) pp. 35-48. (2017)
  • Arcképvázlat szemerjai Szász Károlyról, MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 2017:(3) pp. 42-52. (2017)
  • Erköcsi elvárások, etikai szabályozások a protestáns pedagógiában, EVANGÉLIKUS NEVELÉS 2017:(2) pp. 2-22. (2017)
  • Kompetenciaértelmezés a keresztyén pedagógiában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2016:(9-12) pp. 88-98. (2016)
  • Együttnevelés a gyakorlatban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 20:(7-8) pp. 128-136. (2010)
  • Környezet- és egészségtudatos iskola, MAGYAR BIOETIKAI SZEMLE, 2010/3-4.Bizalom hálózata, MAGYAR BIOETIKAI SZEMLE, 2009/1-2.
  • Érték, rend, értékrend az iskolában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 17:(2) pp. 125-128. (2007)
  • A Józsefváros közoktatása 1950-1994 között : általános iskolai oktatás a VIII. kerületben, NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 3:(1-2) pp. 137-161. (2006)
  • Kiből lesz az olvasó?, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 8:(3) pp. 53-54. (2006)
  • Vázlatos benyomások néhány szomszédos ország magyar nyelvű történelemkönyveiről, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 8:(1) pp. 71-74. (2006)
  • A pedagógiai szolgáltatás - az iskolavezető szemével, MENTOR 2005/12.Gondolatok napjaink iskolai kihívásairól a gyakorló pedagógus szemével, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 55:(5) pp. 30-39. (2005)
  • Gondolatok a kötelező olvasmányok és a memoriterek listája kapcsán, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 7:(1) p. 87. (2005)
  • Iskolakerülés (5.) a középiskolákban - széljegyzetek egy nemzetközi kutatás magyar vonatkozásaihoz, SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 55:(2) pp. 33-34. (2005)
  • Iskolakerülés (4.), SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 55:(1) pp. 26-27. (2005)
  • Iskolakerülés (3.), SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 54:(10) pp. 39-41. (2004)
  • Iskolakerülés (2.) a középiskolákban - széljegyzetek egy nemzetközi kutatás magyar vonatkozásaihoz, SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 54:(8) pp. 17-19. (2004)
  • Iskolakerülés a középiskolákban - széljegyzetek egy nemzetközi kutatás magyar vonatkozásaihoz, SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 54:(7) pp. 24-25. (2004)
  • Iskolakerülők : Igazolatlan mulasztások a fővárosi szakközépiskolai és szakiskolai tanulók körében : Első benyomások egy kutatási projekt kezdetén, FORDULÓPONT 6:(1) pp. 59-60. (2004)
  • (J)egyre megy? - osztályozás, értékelés és ami mögötte van..., FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 15:(1) p. 23. (2004)
  • Tudós tanár - tanár tudós: Dr. Kotsis Iván építészprofesszor, NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1:(2) pp. 100-113. (2004)
  • Hogy az iskola mindannyiunké legyen, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 14:(3) p. 53. (2004)
  • Játszva tanulni. Kötelező olvasmány feldolgozása vetélkedő formájában, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 5:(2) p. 15. (2003)
  • Gondolatok a hátrányos helyzetű és veszélyeztetett gyermekek intézményi megsegítéséről (Szilas Györggyel), BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 2003 : 2 pp. 3-11. , 9 p. (2003)
  • Együtt-működés: romaintegráció és/vagy társadalmi integráció, SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 53:(10) pp. 26-28. (2003)
  • Iskolamarketing a gyakorlatban : Mit tehetünk a tanulólétszám megtartásáért, növeléséért? (Szabóné Szél Juliannával), ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 11:(6-7) pp. 21-31. (2001)
  • Kihívások és válaszok az általános iskolában: minőségfejlesztés, PR, iskolamarketing, BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 2001 : 4 pp. 88-100., (2001)
  • Fejedelemasszonyok - asszonyfejedelmek : Izabella Kazimira, Mária Krisztierna és Brandenburgi Katalin uralkodása az erdélyi fejedelemségben, CONFESSIO-A MAGYARORSZÁGI REFORMÁTUS EGYHÁZ FIGYELŐJE 25:(2) pp. 106-112. (2001)
  • Hazaszeretet, nemzeti érzés Szász Károly munkásságában, CONFESSIO-A MAGYARORSZÁGI REFORMÁTUS EGYHÁZ FIGYELŐJE 24:(1) pp. 41-46. (2000)
  • História és líra. Zrínyi Miklós politikai publicisztikája az Áfiumban, ÜZENET 1998/7-8.Szükség van-e történelemtanításra?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 8:(5) pp. 79-82. (1998)
  • Magyari és Zrínyi, VASI SZEMLE 52:(2) pp. 203-215. (1998)A gyermekmotívum Csáth Géza novelláiban, ÜZENET, 1997/9-10.
  • Mikszáth parlamentje, MÓDSZERTANI LAPOK - MAGYAR 4:(4) pp. 13-16. (1997)
  • A Bach-rendszer elleni tevőleges ellenállás első megnyilvánulása: a protestáns pátensmozgalom, CREDO: EVANGÉLIKUS MŰHELY 3:(1-2) pp. 84-88. (1997)
  • Hatvan éve hunyt el (iglói) dr. Szontagh Tamás, (Mosoni Dórával) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 120/54 : 4 pp. 289-289. , 1 p. (1996)
  • Luther Márton, a pedagógus, CREDO: EVANGÉLIKUS MŰHELY 2:(1-2) pp. 19-24. (1996)
  • Hogyan tovább, módszertan?, MÓDSZERTANI LAPOK - MAGYAR 3:(4) pp. 53-54. (1996)


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el